Recent Hot News..

I lost so much weight... I lost an eye, nose, chin, beard and a mouth!! __________ • __________ • __________ • __________ • __________ • __________ #wow #transformation #progress #lol #weightloss #wild #exaggeration #lmfao #redhead #dad #ilovelife #joke #beforeandafter #beforeandafterweightloss #weightlosstransformation #weightlossjourney #weightlossmotivation #fattofit #fatloss

#berluti #smoke #cigar #hermes #aura #tomford #dsquared #brunellocucinelli #styleguide #kemer #antalya #auraclub #myway #mystyle #styleinspiration @quick.tag #funny #lol #lmao #lmfao #tagsforlikes #hilarious #laugh #laughing #tweegram #fun #friends #photooftheday #friend #wacky #crazy

#berluti #smoke #cigar #hermes #aura #tomford #dsquared #brunellocucinelli #styleguide #kemer #antalya #auraclub #myway #mystyle #styleinspiration @quick.tag #funny #lol #lmao #lmfao #tagsforlikes #hilarious #laugh #laughing #tweegram #fun #friends #photooftheday #friend #wacky #crazy

Lmfaoo ?????? follow @meme_market11 for funny memes and @wiretopdaily #follow #f4f #followme #followher #followbackteam #followhim #followforfollow #follow4follow #teamfollowback #followall #followalways #followback #me #love #pleasefollow #follows #follower #following #lmfao #lol #memes #funny #lmao #travel #love #god #family

He asked for another??I'm so fucking done man????? but wait, there's another video ???. Also, I'm sorry Logan? you were in one of his pictures, had to roast that fedora man?no hard feelings right???. #meme #memes #lol #lmao #lmfao #funny #hilarious #dank #tf #wtf #hellnah #damn #yo #boi #dumb #stupid #roast #kid #fire #sorry #imsorry #dang #nomercy #? #notfunny #roasting #flipagram #slides #slideshow @christianrayce @logi.bear

Part 2???? it was all together but a glitch happend?? damn, roasted him three times now???this is the last time ?promise lmao??. #meme #memes #lol #lmao #lmfao #funny #hilarious #dank #tf #wtf #hellnah #damn #yo #boi #dumb #stupid #roast #kid #fire #sorry #imsorry #dang #nomercy #? #notfunny #roasting #flipagram #slides #slideshow @christianrayce

I only listen to real music such as this –––––– #dankmemes#memes#edgy #lmao#rip#suicideisbadass#suicide#iwanttodie#flithyfrank#idubbbz#mylifeisalie#killmyself#yeaboii#hentaii#weeaboo#anime#instagood#nicememe#meme#shitpost#lmfao#kek#edgymemes#pinkguy#ayylmao#cringe#love#goodafternoon

#frfr #calmyourassdown #youaintshittobeonmypage #aintevenaboutyou #webeensquashedthisbeef #getoveryourself #againnotaboutyou #chillout #lol #liketheysay #iftheshoefitslacethatbitchup #lmfao #feelingsometypeofway #why #forwhat #hahaha #jozzinassbitches